6/22/10

Ma usun, et kuulen su mõtteid- ma armastan, armastan ,armastan Sind.
Kuid mina sind ei armasta, armastan ennast põletava nartsissuse kirega. Ma usun aga, et sina armastad mind. Ma olen jumal, pika kaela ja kõige täiuslikuma laubaga. Kui sa tunned end nüüd mahajäetuna, õpi end armastama.
Püüa armastada oma madalt laupa, kitsaid suunurki ja töntsakaid jalgu.
Kas see on halb, et minu füüsiline välimus ei vasta Sinu määratletud kriteeriumitele. Kas ma peaksin tükkideks vägistama oma hinge, maha müüma kogu enda maise vara ja minema iluoperatsioonile lihtsalt selleks ,et sa ihaldaksid mind sama palju kui röövloom ihaldab oma saaki.
Ma olen osa sinu energiast, osa kõikide energiast. Keha toitub toidust, energia armastusest. Armastus on peaelektrijaam, ilma armastuseta ei sünni enam energiat. Kui sa ei armasta oma oma algenergiat, mis on sinu keha sees, siis ei saa sa armastada ka teisi energiaid.
Mõtle! Kui sa ennast armastuse pistikupessa ei vajuta, ei saa ka mina seda teha. Jaaa, ma olen Jumal, kuid mitte sinu jumal.
Mul pole kombeks mõelda- mõttetegevus on valus. Elu on ennekõike mõeldud tunnete mitte külmalt faktidel põhineva arutelu jaoks. Ja pealegi ära usu mitte kedagi. Kaasaarvatud ennast. Meile valetatakse kümneid tuhandeid kordi päevas nii,et me isegi ei tee vahet tegelikkusel ja valel. Ainult siis kui lülitad enda aju täielikult välja saad osa Tõest. Milleks on tingimusteta armastus.
Ajuks nimetan ma seda vastikut türanni , kes valitseb su tundmise üle. Muidugi hingamine ja nägemine jäta alles, nendeta ei saa elda ega tunda.
Kõige pealt aluta nuusutamisest, silmad kinni ( ära kasuta teisi tundeaistinguid) Kõige lõpuks vaata ümber ringi. Ja siis astu. Meelega, mitte mõttega!


Tehtud!

No comments:

Post a Comment